به نام خدای راستی و صداقت

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب

فقط لطفا تا آخر بخونید و نظردادن هم یادتون نره

من خیلی وقت بود که آقای رییسی رو میشناختم و بهشون اعتماد خاصی داشتم نه به خاطر اینکه از چشم و ابروش خوشم بیاد به خاطر اینکه می دونستم داره صادقانه و برای رضای خدا کار میکنه و بیشتر از حرف زدن ، عمل میکنه.

حالا بماند که بعضیا برعکس ، بیشتر حرف میزنن ...

من میخواستم دیگه از انتخابات چیزی نگم و همون صبر کردن و تحمل کردن رو ادامه بدم ولی نمیشه !

میدونین! من دیروز یه بحثی برام پیش اومد که فکر کنم الآن مجبورم یه چیزایی رو برای همه روشن کنم

البته قبلا هم با چند نفر بحث کرده بودم و خیلیا دلایل من رو وقتی با سند براشون می گفتم قانع کننده می دونستن.

من هدفی که از رای دادن به آقای رییسی داشتم رفع تحریم بود همون طور که طرفداران آقای روحانی هم همین قصد رو داشتن

من هدفم اخلاق بود ، مبارزه با فساد و اشرافی گری بود ، اشتغال زایی بود ، کرامت بود ، عزت ملی بود و خیلی چیزای دیگه و مطمئنا کسایی که با آقای روحانی رای داده بودن هم همین دلایل رو برای رای دادنشون داشتن

من قصدم آزادی واقعی و در عمل بود و احتمالا طرفداران آقای روحانی هم همینطور

ولی الآن میخوام یه چیزایی رو بگم تا خودتون قضاوت کنین

1-هم آقای رییسی و قالیباف وعده اشتغال زایی از فضای مجازی و IT رو دادن و هم آقای جهانگیری و روحانی ولی در عمل دیدیم که فقط آقایان رییسی ، قالیباف و میرسلیم توی پیامرسان سروش کانال داشتن و فعالترین اونها هم برای آقای رییسی بود و در ضمن حامیان دانشجویی آقای رییسی هم از چند ماه پیش کانال سروششون رو باز کرده بودن

سروش بیش از 1.1 میلیون نفر عضو داره و کار بچه های دانشگاه صنعتی شریفه پس حتما ارزش حمایت شدن رو داره

در ضمن یه عکس تو روزای آخر منتشر شد که نشون میداد آقای رییسی از گوشی ایرانی جی ال ایکس استفاده می کنه و آقای روحانی از آیفون امریکایی

البته این یه انتخاب شخصیه ولی انتخاب شخصی یه نفر موجب اشتغال زایی برای جوون ایرانی میشه و یکی برای جوون آمریکایی کار درست میکنه که البته ما هم با مردم آمریکا مشکلی نداریم ولی الآن قطعا خودمون بیشتر نیاز داریم.


2-هم آقای رییسی و قالیباف و میرسلیم وعده اقتصاد دانش بنیان رو دادن و هم آقای جهانگیری و روحانی ولی در دولت یازدهم پروژه هواپیمای ملی تعطیل شد در حالیکه حداقل میتونستن توی خرید هواپیما طوری قرارداد ببندن که بعضی قطعاتش توی ایران ساخته بشه همونطور که کشور های دیگه هم همین کار رو میکنن ،آرین خودرو که داشت شروع به تولید انبوه خودرو های برقی هوشمند می کرد تعطیل شد و به آقای جمشید آرین هم تهمت زده شد و خیلی چیزای دیگه که نمیشه همشو گفت ولی آقای میرسلیم خودش یه شرکت دانش بنیان داشت که خودرو برقی ساخته بود ولی دولت قبولش نکرد در حالیکه الآن خودشون دارن خودروهای هیبریدی وارد میکنن پس به هیچ وجه نمیتونن بگن صرفه اقتصادی و امکانات نداشت و همچنین آقای جمشید آرین هم معتقد بودن که رییسی میتونه به این پروژه سر و سامان بده و از ایشون حمایت میکرد.

هر چند که من هم اقدامات دیگه صورت گرفته تو این دولت در زمینه دانش بنیانی رو هم انکار نمی کنم ولی خیلی بده که عربستان میخواد پروژه هواپیمای ملیش رو شروع کنه و ما تعطیلش کردیم.


3-آقای روحانی گفت که با فناوری های جدید مخالفت نکنین ولی خودشون صنعت هوافضا رو تعطیل کردن،دانشمندان هسته ای رو به اداره آب و فاضلاب انتقال دادن(در واقع تبعید کردن) و خیلی چیزای دیگه در حالیکه چنین سابقه مخالفت با پیشرفتی در کارنامه آقای رییسی و قالیباف و میرسلیم پیدا نمیشه.


4-هم آقای رییسی و قالیباف وعده مبارزه با فساد رو دادن و هم آقای جهانگیری و روحانی ولی الآن برادر آقای روحانی فسادش ثابت شده و خودشون هم متهم هستن و آقای جهانگیری هم همینطور ولی هیچ کسی نتونست یه نقطه خاکستری هم از سابقه آقای رییسی پیدا کنه و خود آقای روحانی هم اعتراف کرد که رییسی در برخورد با مفاسد کوتاه نمیاد.


5-هم آقای رییسی وعده تعامل سازنده با جهان رو دادن و هم آقای جهانگیری و روحانی ولی توی دولت یازدهم که مهمترین دستاورد بین المللی خودش رو برجام میدونه ایران خسارت دید و خود آقای ظریف هم توی مجلس گفتن که خطوط قرمزی که رهبری معین کرده بودن رعایت نشد و اشتباه کردن و امروز هرکسی در هر جایی میتونه بفهمه که خیلی بیشتر از چیزی که گرفتیم ، دادیم ولی آقای رییسی که جزو موسسان آمبودزمان بود در یک گرد همایی بین المللی ، خود آقای خاتمی از ایشون تقدیر کرده بود و آقای جلیلی که از آقای رییسی حمایت میکردن توانا ترین مذاکره کننده هسته ای بودن و احتمالا همه میدونن که سال 88 داشتن به نتیجه میرسیدن ولی اون مشکلاتی که پیش اومد مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات شد و اسناد این ادعا هم موجوده.

و همینطور وقتی ترامپ رییس جمهور آمریکا شد چند نفر از نزدیکان آقای خاتمی بهش نامه نوشتن که تحریمهای بیشتری علیه ایران وضع کنه که همه ، اخبارش رو شنیدن و الآن هم آقای خاتمی داره از روحانی حمایت می کنه.


6-هم آقای رییسی از اخلاق مداری دم زدن و هم آقای جهانگیری و روحانی ولی در مناظره ها دیدیم که که آقای روحانی هیچ شرمی از دروغ گفتن نداشتن و تهمتهای انبوه رو به رقبا میزدن تا از اتهامات خودشون کم کنن ولی آقای رییسی با اینکه در قوه قضاییه و سازمان بازرسی بود و بیشتر از همه از جزئیات پرونده اونها خبر داشت چیزی به زبون نیاورد و گفت که شکست در انتخابات بهتر از شکست در اخلاق هستش.


7-هم آقای رییسی از انتقاد پذیری دم زدن و هم آقای جهانگیری و روحانی ولی در چهار سال گذشته ما دیدیم که آقای روحانی از چه الفاظی برای منتقدینشون استفاده کردن در حالیکه آقای رییسی هیچ وقت در برابر مخالفین بد اخلاقی نکرد.


8-هم آقای رییسی از آزادی دم زدن و هم آقای جهانگیری و روحانی ولی وقتی آقای رییسی میگه آزادی منظورش آزادی نسبی برای همه ست و وقتی آقای روحانی میگه آزادی ، منظورش آزادی مطلق برای موافقین خودش و خفقان مطلق برای مخالفین خودشون هستش.

شاید بدونین در روز دانشجوی سال گذشته توی چند تا دانشگاه بین بسیج دانشجویی و حراست درگیری اتفاق افتاد چون بسیج می خواست از دولت انتقاد کنه و حتی توی این درگیریها جراحت و شکستگی دست و پا و ... هم اتفاق افتاد.


9-هم آقای رییسی از اعتدال دم زدن و هم آقای جهانگیری و روحانی ولی وقتی توی ماجرای کوی دانشگاه آقای روحانی با افتخار اومد گفت من دستور سرکوب دانشجویان رو دادم آقای رییسی رفته بود در دانشگاه با دانشجوها صحبت میکرد تا دلیل اصلی مشکلات رو بفهمه.


این موارد خیلی زیاد هستن و ان شاء الله اگه لازم شد ادامش رو هم خواهم گفت ولی از شما خواهش میکنم نظرتون رو راجع به همین 9 مورد بیان کنین

ببخشید که سردردتون دادم و ممنون که حوصله کردین و خوندین